Belka
Środa, 24 Kwietnia 2024   imieniny: Aleks, Grzegorz, Aleksander
Rejestracja Witaj: Gościu, Zaloguj się
 
Belka
 
 

INEA - dobrzy ludzie od internetu

Data publikacji: 2017-08-28, Data modyfikacji: 2017-08-29
A A AWydrukDrukuj  
 
INEA - dobrzy ludzie od internetu

„Supermiło, że jesteś naszym klientem.” „Bardzo, ale to bardzo nam na to Tobie zależy.” To wybrane hasła z nowej kampanii wizerunkowej INEA pod wspólnym motywem „Dobrzy ludzie od internetu”. Wraz z jej startem największy dostawca usług multimedialnych z Wielkopolski rozpoczyna również całodobową obsługę klientów za pośrednictwem aplikacji mobilnej i rezygnuje ze skomplikowanego IVR.

INEA rozpoczyna szeroko zakrojone działania, akcentujące wysokie zaangażowanie dostawcy usług w obsługę. Z jednej strony, mają one charakter wizerunkowy i opierają się na kampanii „Dobrzy ludzie od internetu”, z drugiej – mają wymiar praktyczny, za sprawą zmian w obsłudze klienta. Po raz pierwszy twarzami prowadzonych działań, skierowanych do klientów indywidualnych, zostali pracownicy INEA, reprezentujący różne działy w firmie – od Sprzedaży, Obsługi, Wsparcia Technicznego, po HR czy Marketing.

- Idea naszych działań jest prosta. Chcielibyśmy, aby klienci wiedzieli, że współpracując z nami, są pod dobrą opieką. Aby wiedzieli, że zawsze - również, gdy czytają te słowa - ktoś w INEA czuwa, by z ich internetem, telefonem i telewizją było wszystko ok. – mówi Michał Bartkowiak, Członek Zarządu INEA.

Jednocześnie INEA wprowadza spore udogodnienia dla klientów, w pierwszej kolejności zwracając się do tych, którzy korzystają z jej aplikacji mobilnej. Dotychczas, z poziomu smartfonu umożliwiała ona np. przejrzenie listy wypożyczonych filmów, zamówienie dostępu do wydarzeń specjalnych typu pay-per-view, czy zapłacenie rachunku. Teraz, za pośrednictwem aplikacji mobilnej INEA klienci indywidualni i biznesowi uzyskali możliwość całodobowego kontaktu z infolinią. Dodatkowo, jeszcze w tym roku operator uruchomi w aplikacji usługę chatu online.

- W ciągu kilku miesięcy od uruchomienia naszej aplikacji widzimy rosnące zainteresowanie jej wykorzystaniem. Rozwój aplikacji mobilnej i udostępnianie nowych funkcjonalności dla klientów to kierunek, w którym chcemy zmierzać – Michał Bartkowiak, Członek Zarządu INEA.

Operator zmienił również zasady łączenia się za pośrednictwem infolinii. Zrezygnował ze skomplikowanego IVR (ang. Interactive Voice Response), który dotychczas wymagał od klientów m.in. wpisania numeru identyfikacji oraz zdefiniowania tematu rozmowy. Teraz połączenie z konsultantem następuje bez takiej konieczności, zaraz po powitaniu.

informator-lokalny.pl, Źródło artykułu: INEA, Autor zdjęć: INEA
 
Komentarze
Brak komentarzy, Twój może być pierwszy!
Autor:
Kod z obrazka:
Puste pole z komentarzem
Puste pole z podpisem
Wyszukaj
 
Kreska
Dodaj artykuł
Najnowsze komentarze
 
    Kreska
     




    Brak sond
     
    Newsletter
    Bądź na bieżąco z nadchodzącymi imprezami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.
     
     

    Powiat dąbrowski – powiat  północno-wschodniej części województwa małopolskiego z siedzibą w Dąbrowie Tarnowskiej.W skład powiatu wchodzą gminy: Dąbrowa Tarnowska, Szczucin, Bolesław, Gręboszów, Mędrzechów, Olesno oraz Radgoszcz zajmując powierzchnię 530 km².

    Tereny powiatu dąbrowskiego obfitują w lasy, małe rzeki, pola uprawne, urzekają krajobrazem, a wszystko to w połączeniu z brakiem wielkiego przemysłu czyni powiat interesującym dla rekreacji, sportu i turystyki.

    Najciekawszy zabytek tutejszej architektury stanowi  Synagoga w Dąbrowie Tarnowskiej - obecnie siedziba Ośrodka Spotkań Kultur. Turystów przyciąga także  Muzeum Drogownictwa w Szczucinie, gromadzące pamiątki, maszyny, urządzenia do budowy dróg i mostów oraz dokumenty historyczne  związane z budownictwem drogowym.


    Przez powiat tarnowski przebiega DK nr 73 oraz tzw, szczucinka czyli linia kolejowa Tarnów-Szczucin.

     

    Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola